قرارداد پیش فروش آپارتمان 

پیش فروش آپارتمان یکی از موضوعات مهم در قرارداد های حقوقی محسوب می شود که بیشتر افراد جامعه با آن مواجعه هستند. این مسئله باعث شده پرونده های زیادی در سیستم قضایی در جریان باشد. از این رو قانون گذار در سال ۱۳۸۹قانون پیش فروش آپارتمانها را در ۲۵ماده و چهار تبصره تصویب کرده است. البته برای اطلاعات بیشتر می توانید از یک وکیل یا مشاوره حقوقی کمک بگیرید.

طبق قانون جدید تنظیم سند عادی برای معاملات پیش فروش و پیش خرید جرم محسوب می شود و مجازات دارد.

برای اطلاعات بیشتر در زمینه قرارداد پیش فروش میتوانید با یک مشاور حقوقی کاردان و  یا وکیل پایه یک دادگستری متخصص در امور حقوقی مشورت کنید. با انتخاب یک وکیل مجرب می توان این مشکلات حقوقی را حل کرد، خواه او یک وکیل آنلاین باشد یا یک وکیل قرارداد.

 

مطالب مرتبط: تنظیم قراردادها

مطالب مرتبط: شرط ضمن عقد

 

قرارداد پیش فروش آپارتمان
قرارداد پیش فروش آپارتمان

برای تنظیم قرارداد پیش فروش مراجعه به دفاتر اسناد رسمی و تنظیم سند الزامی می باشد

طبق نظر حقوقدان ها مزایای مراجعه به دفاتر اسناد رسمی این گونه است. که پیش خریداران مدارکی را که طیق ماده ۴ این قانون برای ثبت قرارداد پیش فروش ساختمان از جمله سند مالکیت، سند رسمی اجاره با حق احداث، پروانه ساخت، بیمه نامه، تایید. یه مهندس ناظر، استعلام از اداره ثبت اسناد و غیره را که لازم است مشاهده می کند. و اطمینان می کند که سرمایه اش از دست نمی رود. و همچنین ساختمان خریداری شده استحکام و ایمنی لازم را دارد و مورد تأیید قرار گرفته است.

 

مطالب مرتبط: وکیل آنلاین

مطالب مرتبط: وکیل تلفنی 

 

موسسه حقوقی دادگستر این امکان را در اختیار شما قرار داده که هر ساعت از شبانه روز در زمینه پیش فروش آپارتمان نیاز به مشاوره به صورت تلفنی یا حضوری با وکیل پایه یک یا مشاورین حقوقی داشته باشید در خدمت گذاری به شما عزیزان آماده باشیم.

برای برقراری ارتباط با وکیل آنلاین یا مشاوره حقوقی تلفنی به صورت 24 ساعته در هر ساعت از شبانه روز از تلفن ثابت سراسر کشور بدون هیچ پیش شماره یا کدی با شماره: 9099071369 تماس بگیرید.

 

2 دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید

  • سلام خسته نباشید ببخشید دختر صاحب خونه آمده چون کلید داشته آمده خونه برای کرایه خونه ک پدرش عودت کردن مادرش پیش پسرش یا همو برادر این خانم هستن کرایه خونه برای این آقا میفرستم امروز آمده فحاشی کرده مزاحمت ایجاد کرده یعنی دوماه همیجوری هی گفتیم ولش کن الان میخوام بدم شکایت کنم آیا نگهش میدارن یا نه

    پاسخ
    • سلام
      شما باید احاره خانه را به شخصی که باهاش قرارداد بستید بدهید یا به حساب شخصی که مالک در قرارداد مشخص نموده
      اگر هم شخصی بیاد برای شما مزاحمت ایجاد میتونید به پلیس 110 زنگ بزنید و گزارش بگیرید و شکایت را پیگیری کنید تا قاضی تصمیم بگیرد حکم صادر کند
      اصولا نگه نمیدارن و اگر هم در بازپرسی مجرمیت ثابت شد به قید وثیقه آزاد میشن.
      مشاوره حقوقی تلفنی

      پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

Call Now Buttonاز تلفن ثابت 9099071369