نمونه اظهارنامه تخلیه ملک

 

اظهار کننده: ………………………. فرزند: …………………………………  به کد ملی: …………………………

اظهار شونده: ………………………. فرزند:……………………………. به کد ملی: ……………………………

 

موضوع اظهارنامه: اظهارنامه رسمی مبنی بر سایر موضوعات اظهارنامه(ابلاغ و اخطار قانونی به شرح متن)

 

به نام خدا

 

مخاطب محترم اظهارنامه؛ بر اساس ماده 156 قانون ایین دادرسی مدنی متن زیر به صورت رسمی و قانونی به شما ابلاغ می شود

با سلام و احترام؛

به موجب اجاره نامه منعقده یك دستگاه آپارتمان مسكونی به متراژ ……… مترمربع به آدرس: ………………………………………………………. از مورخه …………………. لغایت……………… به مبلغ ودیعه و اجاره ذکر شده در اجاره نامه به جنابعالی اجاره داده شده است.

 

با توجه به اینکه محل کار اینجانب در شهر محل وقوع ملک مورد نظر است، و به ملک موضوع اجاره نیاز شخصی دارم و تنها ملک مسکونی بنده می باشد و ملک شخصی دیگری ندارم و در حال حاضر به دلیل شرایط سخت اقتصادی قادر به تهیه منزلی برای خود نیستم و حق قانونی و شرعی اینجانب است تا در این اوضاع و شرایط بد اقتصادی در ملک شخصی خویش ساکن باشم.

 

از آنجا که اراده طرفین در کلیه قراردادها در اولویت است لذا به صراحت و به صورت کاملا قانونی به جنابعالی اعلام می گردد اینجانب قصد و اراده ای برای تمدید قرارداد اجاره با جنابعالی را ندارم و تصرف جنابعالی در ملك موصوف بعد از انقضاء قرارداد اجاره غصبی بوده و مشمول مقررات قانونی و شرعی غصب است.

 

لذا با لحاظ مراتب فوق در انقضاء قرارداد اجاره یعنی در مورخه …………………… نسبت به تخلیه و تحویل آپارتمان مطابق اوصاف و شرایط تحویل گرفته شده اقدام نمایید در غیر اینصورت جهت تخلیه و مطالبه خسارت و اجرت المثل و مطالبه کلیه خسارات دادرسی از جمله هزینه دادرسی، حق الوکاله های وکیل، هزینه های کارشناسی و سایر هزینه های قانونی اقدامات قانونی صورت خواهد گرفت. در ضمن مبلغ ودیعه به صندوق دادگستری پرداخت خواهد شد و نسبت به بلوکه و توقیف شدن آن تا زمان رسیدگی به دعوای مطالبه اجرت المثل و سایر دعاوی مربوطه اقدام می گردد.

 

با تشکر فراوان 

 

 

نمونه اظهارنامه تخلیه ملک
نمونه اظهارنامه تخلیه ملک

 

وکیل ملک 

وکیل آنلاین 

 

 

موسسه حقوقی دادگستر این امکان را در اختیار شما قرار داده که هر ساعت از شبانه روز در کلیه زمینه حقوقی نیاز به وکیل پایه یک دادگستری یا مشاوره حقوقی برای تنظیم نمونه اظهارنامه تخلیه ملک استیجاری داشته باشید در خدمت گذاری به شما عزیزان آماده باشد. برای برقراری ارتباط با وکیل تلفنی یا مشاوره حقوقی آنلاین به صورت 24 ساعته در هر ساعت از شبانه روز از تلفن ثابت سراسر کشور بدون هیچ پیش شماره یا کدی با شماره 9099071369 تماس بگیرید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

Call Now Buttonاز تلفن ثابت 9099071369