مشاوره حقوقی سرقفلی

 

در خصوص مشاوره حقوقی سرقفلی در ابتدا بهتر آن است که مفهوم سرقفلی مورد بررسی قرار بگیرد. معنی حقوقی سرقفلی عبارت است از: وجه یا مالی که به‌طور دقیق ارزش گذاری شده و مستأجر در مقابل حق استفاده از منافع به موجر پرداخت می‌کند.

سرقفلی نوعی مال غیرقابل رؤیت و اعتباری است و شامل حق استفاده از منافع، شهرت و اعتبار و کسب واحد تجاری می‌شود. به همین دلیل مبلغ آن به هیچ عنوان قابل مقایسه با مبلغ ودیعه یا وجه رهن در قراردادهای اجاره نیست.

بر اثر گذر زمان به ارزش سرقفلی افزوده می‌شود، البته باید به نکته مهم توجه داشت که سرقفلی از تأسیسات قانونی روابط موجر و مستأجر سال ۱۳۷۶ است.

 

حتمن بخوانید: مشاوره حقوقی رایگان

 

مشاوره حقوقی سرقفلی

 

مشاوره حقوقی سرقفلی رایگان

چنانچه درزمینهٔ سرقفلی یا ملکی، مشکل یا مسئله برای شما عزیزان ایجاد شد. پیشنهاد می‌شود حتماً با یک وکیل پایه‌یک ملک یا مشاوره حقوقی سرقفلی مشورت نماید.

شما مخاطبین عزیز می‌توانید از طریق راه‌های ارتباطی که در سایت مطرح‌شده. با مشاوران حقوقی در زمینه سرقفلی به صورت آنلاین ارتباط سریع برقرار نمایید و سؤالات حقوقی خود را بپرسید.

بهتر است قبل از هر اقدام حقوقی از مشاور حقوقی ملک یا وکیل استفاده نماید. تا با آگاهی کامل‌تری موضوعات حقوقی خود را پیش ببرید و بتوانید بهتر به نتیجه برسید.

برای مشاوره حقوقی سرقفلی رایگان سؤالات حقوقی خود را در قسمت دیدگاه طرح نمایید. تا وکیل دادگستری، متخصص درزمینهٔ حقوقی و ملکی پاسخ گوی سؤالات شما به صورت رایگان در اسرع وقت باشد.

 

مشاوره حقوقی در مورد سرقفلی

باید توجه داشت که قرارداد اجاره یکی از مهم‌ترین قراردادهای حقوقی است. املاک تجاری که به اجاره داده می‌شود پس از گذشت مدت زمانی خاص و با وجود برخی شرایط برای مستأجر امتیازاتی در بر خواهد داشت.

اغلب دعاوی بین موجر و مستأجر بر سر همین امتیازاتی است که ما به عنوان سرقفلی یا حق کسب و پیشه تجارت می‌شناسیم. موجر که مالکیت زمین را دارد نمی‌خواهد امتیازات ملک را به مستأجر بدهد تا اختیارات خودش محدود گردد.

در مقابل مستأجر هم برای ملک و شناخته شدنش زحمت زیادی کشیده است و چنانچه این امتیازات شامل او نگردد حق و حقوق ایشان تضییع شده است.

 

مشاوره حقوقی سرقفلی رایگان

 

مشاوره حقوقی سرقفلی ملک

در اغلب اوقات ما شاهد دعاوی هستیم که مالک یا  مستأجر در نزد مراجع قضایی ثبت نموده. صدور حکم در این پرونده‌ها از اهمیت زیادی برای هر دو طرف بر خوردار است. به این جهت که حکم صادره از دادگاه ارزش مالی زیادی به سود یا ضرر هر دو آن‌ها دارد.

از همین جهت مشاوره حقوقی سرقفلی ملک از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و دارای حساسیت بالایی است.

بنابراین چنانچه دچار چنین مشکلات تخصصی هستید پیشنهاد می‌شود. قبل از هر اقدام حتماً موضوع را با یک مشاوره حقوقی سرقفلی ملک در میان گذاشته تا ایشان با راهنمایی‌های مفید و مؤثر شما را در رسیدن به نتیجه مطلوب کمک نماید.

 

مشاوره سرقفلی

مشاوره سرقفلی می‌تواند به روش‌های گوناگون صورت بگیرد که هر یک امتیازات خاص خودش را دارد. بستگی به شرایط هر شخص، یک نوع از این مشاوره‌ها می‌توانند مناسب باشند که در ادامه به آن‌ها اشاره می‌شود.

 

مشاوره سرقفلی به صورت تلفنی

این روش از مشاوره برای زمانی در نظر گرفته‌شده که عجله دارید و قصد دارید سریعاً اطلاعات لازم راجع به حل مشکل‌ کسب نماید می‌تواند بسیار مناسب باشد.

مشاوره سرقفلی در واتساپ

در این روش از مشاوره افراد می‌توانند در مواقعی که یک سؤال کوتاه از مشاور سرقفلی دارند بسیار مفید باشد. هر چند که ممکن است به صورت آنلاین به جواب خود نرسند.

مشاوره سرقفلی حضوری

چنانچه موضوع پیش‌آمده جدی و پیچیده‌ باشد نیاز است مشاوره سرقفلی به صورت حضوری باشد. به این دلیل که با تمرکز و تسلط بیشتری مشاوره دریافت می‌کنید و در لحظه می‌توانید سوالات مربوط به سرقفلی خود را بپرسید و ابهامات را برطرف نماید.

 

در مجموع بهتر است با توجه به شرایط  خاص خود، راحت‌ترین و تاثیرگذارترین روش را انتخاب نماید تا به مفیدترین نتیجه برسید و بتوانید در روند پرونده خود بکار بگیرید.

 

مشاوره حقوقی سرقفلی مغازه

امور حقوقی مربوط به سرقفلی مغازه از پیچیده‌ترین دعاوی حوزه املاک هستند که بدون استفاده از مشاوره حقوقی یا وکیل متخصص ملکی نمی‌توانید به نتیجه مطلوب برسید.

به‌طور کلی، املاک تجاری یا مغازه اگر دارای سرقفلی باشند که نشان دهنده اعتبار تجاری یک ملک است، نسبت به املاک دیگر بهای مالی بیشتری دارند. در نتیجه یک اشتباه کوچک در روند پرونده منجر به خسارت مالی بسیاری دارد.

متخصصان حقوقی حوزه املاک پیشنهاد دارند. برای انجام هرگونه معامله و عمل حقوقی نسبت به املاک تجاری از جمله مغازه سرقفلی دار، حتماً با یک مشاور حقوقی باتجربه یا وکیل سرقفلی مشورت نمایید. تا بتوانید از هر نوع معضل حقوقی در آینده و خسارت‌های احتمالی آن جلوگیری نماید.

 

مشاوره حقوقی سرقفلی

 

وکیل سرقفلی

به دلیل پیچیده بودن موضوع سرقفلی بهتر است در انتخاب وکیل در این زمینه خاص دقت لازم را داشته باشیم و از وکیل تخصصی و خبره استفاده نمایم.

وکیل سرقفلی، وکیلی است که با تسلط کامل و جامع به قوانین و مقررات حقوقی و ملاحظاتی که برای سرقفلی وجود دارد، حق و حقوق موجر و مستأجر را محفوظ  بدارد. اصولاً وکیل سرقفلی در حل پرونده‌های مربوط به کسب و پیشه هم تسلط دارد و این‌گونه دعاوی را هم حل می‌نماید.

 

حق کسب و پیشه یا سرقفلی مجازی

حق کسب و کار و پیشه که با عنوان حقوق تجاری نیز شناخته شده است. به موفقیت کسب و کار و اعتبار آن‌که بستگی به سرمایه‌گذاری اولیه و میزان درآمد متفاوت است، ارتباط دارد.

این نوع حق کسب و پیشه با عقد قرارداد برای مستأجر به وجود می‌آید. همچنین حق کسب و پیشه متعلق به مستأجر است و می‌توان آن را با سند رسمی به شخص دیگری انتقال داده.

 

 



 

ما در مجموعه حقوقی دادگستر، این امکان را در اختیار شما مخاطبین گرامی قرار داده که هر ساعت از شبانه‌روز در تمامی زمینه‌های حقوقی، ملکی و سرقفلی نیاز فوری به مشورت با وکیل داشته باشید آماده خدمت رسانی باشیم.

 

برای برقراری ارتباط با وکیل پایه‌یک متخصص ملک یا مشاوره حقوقی سرقفلی به صورت ۲۴ ساعته در هر ساعت از شبانه‌روز با تلفن ثابت سراسر کشور بدون صفر یا پیش‌شماره با شماره: 9099071369 تماس برقرار نماید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

از تلفن ثابت 9099071369