علیزاده 5 سال قبل

با سلام
لطفا بفرمایید متن زیر جهت اخذ رضایت درست تنظیم شده؟
اینجانب …….. در نهايت صحت و سلامت و با ميل و اراده و قصد و رضاي كامل اظهار و اعلام می نمایم در صورتی که همسرم آقای ….. مسکن مجزایی جهت سکونت اینجانب تهیه نماید بعد از محقق شدن این شرط اينجانب رضايت كامل قلبي و باطني خود را با ازدواج مجدد همسر خود ( بنام آقاي  … ) با هر خانم ديگري كه ايشان صلاح بداند اعلام ميدارم و نامبرده محق و مجاز است با ارائه اين سند نسبت به انجام تمامي تشريفات شرعي و قانوني و عرفي براي ازدواج مجدد اقدام نمايد و بنده حق هرگونه ادعا و اعتراضي را در حال و آينده نسبت به ايشان و زوجه آتي ايشان و نيز دفتر ازدواج مربوطه از خود سلب و ساقط مينمايم و چنانچه ادعا و اعتراضي بنمايم از درجه اعتبار ساقط بوده و نزد هيچ مقام و مرجعي مسموع نمي‌باشد.
این متن رو به یک دفترخانه اسناد رسمی نشون دادم گفتند رضایت مشروط قابل قبول نیست. ولی توی اینترنت که جستجو کردم رضایت مشروط مربوط به دعاوی کیفری و … هست.
لطفا راهنمایی بفرمایید که متن مورد نظر چگونه باید تنظیم بشه که همسر اول اجازه بده برای ازدواج مجدد؟ چون اگر مسکن مجزا توی متن نوشته نشه اجازه رو نمیدن.
با تشکر

1 پاسخ
blankادمین عضو سایت 5 سال قبل

سلام
 موضوع رضایت نامه مشروط مربوط به قواعد و مقرارات دفتر خانه هست برای ثبت. ولی طبق ماده 10 قانون مدنی قراردادهای خصوصی فی مابین افراد لازم اجرا هست
شما در یک تعهد جدا گانه ملزم بشید برای همسر اولتون منزل مستقل تهیه کنید

از تلفن ثابت 9099071369