مصطفی صفری 11 ماه قبل

سلام

من کرمانشاه زندان دارم حکمم اومده الان میگن بایدبیای بری زندان هرچی هم التماس کردم چندماه وقت بهم بدیدندادن ایابرم تهران قوه قضاییه کل کشور امکانش هست چند ماهی برام فرصت بگیرن مشکلاتم زیاده بچه دوماهه دارم الان نمیتونم برم زندان به نظرشمابرم کجاکه جواب بگیرم

1 پاسخ
blankادمین عضو سایت 11 ماه قبل

سلام وقت بخیر
بعد از صدور حکم قطعی باید به سازمان زندان ها مراجعه و خودتون را معرفی نمایید.
میتونید درخواست پابند نمایید و یا بعد از یک هفته وثیقه بزارید و درخواست مرخصی نمایید.
در هر صورت پدیرش این موارد با قاضی انشایی حکم هست.
برای اطلاعات بیشتر با  وکیل کیفری مشورت شود.
 
 
 

از تلفن ثابت 9099071369