سوال حقوقیدسته بندی: خدمات دعاوی ملکیشکایت از سازنده دریافت پایان کار
سلام و عرض ادب

۱۰ سال هست از سازنده بابت عدم ایفای تعهداتش بابت دریافت پایان کار وپرداخت خلافی شکایت کردیم،ولی هر سری عدم اتمام محکومیت تجدید میشه،چکار باید بکنیم،طگحداقل سازنده رو بازداشت کنیم

1 پاسخ
blankادمین عضو سایت 4 هفته قبل

سلام وقت بخیر 
موضوع شما حقوقی هست با عنوان الزام به انجام تعهد.
بعد از صدور رای و عدم انجام تعهدات شما میتوانید درخواست اجراییه نمایید و با کمک دادورز الزامات سازنده را خودتان انجام دهید و کلیه هزینه ها را طبق نظر کارشناسس دریافت نمایید.
برای اطلاعات بیشتر میتوانید با وکیل آنلاین  مشورت نمایید.
 
 

از تلفن ثابت 9099071369