مشاوره حقوقی ساختمان

 

می‌توان گفت از پیچیده‌ترین و سخت‌ترین پرونده‌ها در دادگاه‌ها مربوط می‌شود به اختلافات و مشکلات ساختمانی، به دلیل عدم آگاهی مردم به امور ساختمانی، ساخت و ساز روند رسیدگی به دعاوی ملکی در دادگاه‌ها طولانی‌تر شده است.

مشکلات و سؤالات حقوقی ممکن است برای هر فردی که با ساخت و ساز ساختمانی سر و کار دارد و درزمینهٔ خرید یا فروش ساختمان کار می‌کند ممکن است برای وی پیش بیاید.

 

حتمن بخوانید: مشاوره حقوقی رایگان

 

اغلب ما بعد از به وجود آمدن مشکلات به دنبال مشاوره حقوقی درزمینهٔ ساختمانی یا وکیل هستیم. در صورتی که بهتر است قبل از به وجود آمدن مشکلات و در هنگام عقد قرارداد با مشاور یا وکیل مشورت نمایم.

انتخاب یک مشاور حقوقی متخصص و خوب درزمینهٔ ساختمان می‌تواند به مالکان کمک نماید مشکلات ناشی از بروز مسائل قانونی را در فرایند ساخت و ساز به حداقل رساند و دستیار حرفه‌ای برای آن‌ها باشد.

 

مطالب مرتبط: مشاوره حقوقی ملک 

 

 

مشاوره حقوقی ساختمان سازی

خدمات ارائه شده به وسیله مشاوران حقوقی ساختمان سازی می‌توان به ارائه مشاوره درزمینهٔ قراردادهای ساختمانی، اجاره و فروش ملک، حل و فصل اختلافات و ارائه مشاوره در خصوص مجوزهای ضروری برای ساخت و ساز اشاره نمود.

به علاوه، مشاوران باتجربه می‌توانند به مالکان و سازنده‌های ساختمانی کمک نمایند تا بخشنامه‌ها، قوانین و مقررات را رعایت نمایند. همچنین از هر نوع مانع قانونی در رابطه با ساخت و ساز جلوگیری نمایند.

مشاور ساختمان سازی به مالکان کمک می‌کنند تا سرمایه گذاری ایمنی داشته باشند و با اطمینان بیشتری به ساختمان سازی خود بپردازند.

مشاوره در امور ساختمان سازی نقشی بسیار مهمی در ارتقای کیفیت ساخت و ساز، حفظ حقوق و مالکیت مالکان در این حرفه بازی می‌کند. بنابراین حضور مشاوران پیش از هر فعالیت ساختمانی بسیار مهم و لازم است.

 

بیشتر بدانید: مشاوره حقوقی ساخت و ساز 

 

مشاوره حقوقی شارژ ساختمان

اغلب مشاهده ‌شده ساکنین ساختمان اختلافاتی پرداخت یا چگونگی پرداخت شارژ ساختمان دارند و یا معمولاً مشاهده‌شده که ساکنین نسبت به میزان شارژی که توسط مدیر ساختمان دریافت می‌گردد رضایت ندارند. در این امور می‌توانید با وکیل یا مشاور حقوقی مشورت نماید تا با راهنمایی این عزیزان مشکلات به آسانی حل شود.

به این دلیل که مشاور یا وکیل با تجربیات خود در این امور بهتر می‌تواند شما را راهنمایی نماید. در صورت نیاز به وکیل از طریق راه‌های ارتباطی در سایت ما  تماس حاصل فرمایید تا پاسخ گوی سؤالات شما در اسرع وقت باشند.

 

هزینه‌های ساختمان شامل دو مورد است:

هزینه‌های نسبی: هزینه‌هایی که فقط صرف نگهداری قسمت‌هایی از ساختمان می‌شود. مانند: هزینه آب، برق و گاز و غیره

هزینه‌های ثابت: هزینه‌هایی که تنها مربوط به خود ملک نمی‌گردد و ناگهانی تحمیل می‌شود. مانند هزینه‌های مربوط به باغبانی و تعمیرات اساسی و غیره

 

چگونگی محاسبه شارژ ساختمان:

  • شارژ ثابت
  • شارژ متراژی
  • شارژ واحدی
  • شارژ نفر متراژی
  • شارژ نفری
  • شارژ ترکیبی

 

مشاوره حقوقی ساختمانی

 

مشاوره حقوقی مدیر ساختمان

اصولاً هر ساختمانی نیازمند یک مدیر است. مدیریت ساختمان از زمانی نیاز شده است که خانه‌ها از ویلایی تبدیل به آپارتمان شده که برای مدیریت و حفظ منافع ساکنین واحدهای آپارتمانی نیازمند یک مدیر دلسوز و متعهد هست.

مدیر علاوه بر مدیریت مجتمع‌ها با نظارت بر ساختمان محیطی امن برای ساکنین به وجود می‌آورد.

 

وظایف مدیر ساختمان:

  •  گرفتن شارژ ماهانه ساختمان
  • پرداخت قبوض آب و برق و غیره
  • حفظ و اداره ساختمان و اجرای تصمیمات مالکین آپارتمان
  • عدم تفویض مدیریت به غیر
  • بیمه نمودن تمام ساختمان در برابر آتش‌سوزی
  • رسیدگی به اعتراضات مالکین آپارتمان

 

مشاوره ساختمانی

مشاوره ساختمانی و آپارتمانی می‌تواند به روش‌های گوناگون انجام بگیرد که هر یک امتیازات خاص خودش را دارد.

بستگی به شرایط هر فرد، یک نوع از این مشاوره‌ها می‌توانند مناسب باشد که در ادامه به هر یک از آن‌ها اشاره می‌شود، و در خصوص هر یک توضیح مختصری داده می‌شود.

 

مشاوره ساختمانی تلفنی

این روش از مشاوره برای افرادی در نظر گرفته‌شده که عجله دارند و قصد دارند سریعاً اطلاعات ضروری راجع به حل مشکلات ساختمانی و آپارتمانی خود را‌ کسب نماید، می‌تواند مناسب باشد. به دلیل تلفنی بودن این مشاوره وقت کمتری صرف می شود تا به نتیجه مطلوب برسید.

 

مشاوره حقوقی ساختمانی تهران

به دلیل ازدحام و ساخت و سازهای خارج از عرف که در کلان‌شهر تهران هست مشاوره حقوقی ساختمانی از نیازهای اساسی مردم شهر تهران است.

در این روش از مشاوره افراد ساکن شهر تهران از قبل با مجموعه هماهنگ می‌نمایند و به صورت حضوری یا تلفنی یا حتی آنلاین با مشاورین درزمینهٔ ساختمانی مشورت می‌گیرند.

 

مشاوره حقوقی ساختمان

 

مشاوره حقوقی ساختمانی حضوری

چنانچه مسائل آپارتمان و ساختمان شما جدی و پیچیده‌ باشد نیاز است مشاوره به صورت حضوری باشد. به این جهت که با تمرکز و تسلط بیشتری مشاوره شوید.

امتیاز دیگر روش مشاوره حضوری این است که مدارک و اسناد شما توسط وکیل یا مشاور با جزئیات و دقت کافی مورد بررسی قرار می‌گیرد.

در مجموع توصیه می‌شود با توجه به شرایط ساختمان خود، راحت‌ترین و تأثیر گذارترین روش را جهت مشاوره انتخاب نماید تا به بهترین و مفیدترین نتیجه برسید و بتوانید در روند موضوعات مشاوره خود موفق شوید.

 

مشاوره حقوقی ساختمانی رایگان

چنانچه درزمینهٔ ساختمان یا ساختمان سازی، مشکل یا مسئله برای شما به وجود آمد. توصیه ما این است که حتماً با یک وکیل دادگستری یا مشاور حقوقی باتجربه مشورت نماید.

شما مخاطبین گرامی می‌توانید از طریق راه‌های ارتباطی که در سایت مجموعه طرح‌شده با مشاوران حقوقی درزمینهٔ ساختمانی و آپارتمانی به صورت آنلاین ارتباط سریع برقرار نمایید و سؤالات خود را بپرسید.

توصیه می‌شود پیش از هر اقدامی از مشاور حقوقی یا وکیل دادگستری استفاده نماید تا با آگاهی و دانش کامل‌تری موضوعات خود را حل نمایید و بتوانید بهتر به نتیجه برسید.

برای مشاوره حقوقی ساختمانی رایگان سؤالات خود را در قسمت دیدگاه مطرح نمایید. تا وکیل یا مشاور، متخصص درزمینهٔ ساختمانی و آپارتمانی پاسخ گوی سؤالات شما به صورت رایگان در اسرع وقت باشند.  

 

 



ما در مجموعه حقوقی دادگستر، این امکان را در اختیار شما مخاطبین گرامی قرار داده که هر ساعت از شبانه‌روز در تمامی زمینه‌های ساختمانی نیاز فوری به مشورت با وکیل داشته باشید آماده خدمت رسانی باشیم.

 

برای برقراری ارتباط با وکیل پایه‌یک دادگستری یا مشاوره حقوقی ساختمانی به صورت ۲۴ ساعته در هر ساعت از شبانه‌روز با تلفن ثابت سراسر کشور بدون صفر یا پیش‌شماره با شماره: 9099071369 تماس برقرار نماید

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

از تلفن ثابت 9099071369