تنظیم صلح نامه

 

هزینه تنظیم صلح نامه
هزینه تنظیم صلح نامه

 

به نام خدا

 

 طرف اول قرارداد (مصالح): 

خانم یا آقای …………………………….فرزند:…………………..با کد ملی:……………………..به نشانی:……………………

طرف دوم قررارداد (متصالح):

خانم یا آقای …………………………….فرزند:…………………..با کد ملی:……………………..به نشانی:……………………

 

مورد صلح:

کلیه حقوق عینیه و فرضیه راجع به شش دانگ به توافقنامه تخصیص شماره قرارداد ………….. پروژه ……. واحد ….. از بلوک …. واقع در ………………………………………… با قدرالسهم از عرصه مشاعات و مشترکات  طبق  قانون  تملک آپارتمانها و آئین نامه اجرایی آن  که متصالح با اطلاع  کامل از کمیت  و کیفیت  و محل  وقوع  مورد صلح اقدام به قبول مورد صلح نمود.

 

شرایط قرارداد صلح:

مصالح به موجب این صلحنامه و به استناد ماده 10 قانون مدنی(اصل آزادی قراردادها) کلیه حقوق ناشی از مالکیت خود را به طرف دیگر صلح نموده و هیچ گونه ادعایی در این خصوص نخواهد داشت.

منافع  مورد صلح  مادام الحیات  مصالح برای  وی  برقرار گردید و مقرر گردید مادام العمر از منافع مورد صلح استیفاء نماید. بدیهی است  که پس ازفوت مصالح  منافع  موصوف  درمالکیت   متصالح مستقر می گردد. بدیهی  است  در اجرای  این  شرط ملک  درتصرف  مادام  الحیات مصالح  باقی  خواهد ماند. متصالح عدم  مغایرت  مفاد گواهیهای  مستند این  سند را با وضعیت موجود درمورد صلح اعلام  و با مسئولیت خود اقدام به قبول  مورد صلح   نمود. همچنین با آگاهی کامل مصالح حق فسخ عقد صلح را از خود به صورت کامل سلب و ساقط نمودند.

پرداخت هزینه های انتقال اعم از هزینه فک رهن و مالیات به نقل و انتقال و عوارض شهرداری و هزینه ثبت به عهده خود انتقال گیرنده است.

 

وجه المصالحه:

مبلغ ……………. ریال وجه رایج که تماماً نقداً بنا به اقرار به مصالح تسلیم و تادیه گردیده.

 

عدم ممنوع المعامله بودن:

به اظهار مصالح و متصالح جزء اشخاص ممنوع ‌المعامله نبوده و نمی‌باشند و هرگونه مسؤلیت ناشی از اظهارات خود را شخصاً بر عهده گرفتند

این قرارداد فی مابین مصالح و متصالح در کمال صحت عقل و سلامت و اراده و بدون اجبار و اکراه تنظیم گردید.

کلیه معاملات و قراردادهای مغایر با متن این صلح نامه بین مصالح با افراد دیگر باطل و بی اعتبار بوده و فاقد اثر است. مصالح تعهد نموده و اقرار می نماید که هیچ گونه معامله و عقد تملیکی مفاد این صلح نامه منعقد ننموده است، و در صورت وجود هر گونه عقد قبل یا بعد از این قرارداد عقد مذکور بی اعتبار است مگر با توافق مصالح و متصالح.

 

امضا مصالح:                                            امضا متصالح:

 

امضا شاهد اول:                                          امضا شاهد دوم:       

 

 

هزینه تنظیم صلح نامه:

هزینه تنظیم هر نوع صلح نامه ای در درجه اول بستگی به این موضوع دارد که این صلح نامه در کجا تنظیم می گردد. به عنوان مثال هزینه تنظیم صلح نامه در دفترخانه اسناد رسمی با هزینه تنظیم صلح نامه به صورت عادی متفاوت است. برای تنظیم هر نوع صلح نامه و یا مبایعه نامه وکلای پایه یک مجموعه ما به صورت 24 ساعته پاسخ گوی سوالات شما در زمینه حقوقی هستند. 

 

وکیل پایه یک دادگستری 

 

وکیل آنلاین 

 

 

 

موسسه حقوقی دادگستر این امکان را در اختیار شما قرار داده که هر ساعت از شبانه روز در کلیه زمینه حقوقی نیاز به وکیل پایه یک دادگستری یا مشاوره حقوقی برای تنظیم صلح نامه داشته باشید در خدمت گذاری به شما عزیزان آماده باشد. برای برقراری ارتباط با وکیل تلفنی یا مشاوره حقوقی آنلاین به صورت 24 ساعته در هر ساعت از شبانه روز از تلفن ثابت سراسر کشور بدون هیچ پیش شماره یا کدی با شماره 9099071369 تماس بگیرید. 

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

Call Now Buttonاز تلفن ثابت 9099071369