مشاوره حقوقی تهران

 

مشاوره حقوقی در استان تهران یکی از خدمت ارزشمندی است که به اشخاص فرصت داده می شود، تا در مواجهه با مشکلات حقوقی و قانونی، به‌دنبال راه‌حل‌هایی درست باشند.  این خدمت باید توسط مشاورین حقوقی یا وکیل پایه یک دادگستری در اختیار افراد قرار ‌گیرد.

افرادی که به‌ دنبال راهنمایی و پاسخ گوی سوالات حقوقی خویش در مورد موضوعات قانونی هستند، از این خدمات بهرهمند می شوند. خدمت، به افراد ساکن استان تهران کمک مینماید تا حق و حقوق خود را در جامعه پیچیده امروزی بهتر پیگیری نمایند.

 

حتمن بخوانید: مشاوره حقوقی رایگان

 

مشاوره حقوقی تهران

 

مشاوره حقوقی رایگان تهران

چنانچه در زمینه‌های مختلف حقوقی و کیفری موضوع یا معضلی برای شما عزیزان ایجاد شد. پیشنهاد می گردد حتماً با یک وکیل پایه‌یک دادگستری یا مشاوره حقوقی رایگان تهران مشورت نماید.

شما مخاطبین عزیز در استان تهران می‌توانید از طریق راه‌های ارتباطی که در سایت مطرح‌ شده با مشاور حقوقی به صورت تلفنی ارتباط سریع برقرار نمایید و سؤالات حقوقی خود را بپرسید.

بهتر است قبل از هر اقدام حقوقی از مشورت، مشاوران حقوقی یا وکلای دادگستری بهره‌مند شوید تا با آگاهی کامل‌تری مشکلات حقوقی خود را پیش ببرید و بتوانید سریع‌تر به نتیجه برسید.

برای مشاوره حقوقی رایگان تهران سؤالات خود را در قسمت دیدگاه مطرح نمایید. تا وکیل پایه‌یک دادگستری متخصص درزمینهٔ حقوقی و کیفری پاسخ گوی سؤالات شما به صورت رایگان در اسرع وقت باشد.

 

مشاوره حقوقی بهترین وکیل تهران

همه ما هنگامی که با هر مشکلی مواجه می‌شویم، تمام تلاش خود را میکنیم تا بهترین راهکارها را برای حل آنها پیدا ‌کنیم. پیدا شدن راه حل مسائل کیفری، ملکی، خانوادگی و مالی به راحتی نیست. از همین جهت است که وجود مشاور حقوقی حرفه ای و تخصصی در کنار هر شخص ضروری می باشد. یک وکیل تخصصی تلاش دارد:

تمامی جوانب موضوعات حقوقی را به طور کامل و جامع بررسی نماید.

مدارک ضروری جهت ثبت شکواییه و دادخواست‌ها را جمع آوری نماید.

تمامی جلسات دادگاه و بررسی قانونی مشکلات را مورد پیگیری قرار دهد.

همه افراد می‌توانند از مشاوره حقوقی تلفنی آنلاین با وکیل دادگستری بهرهمند شوند. اما همانطور که جهت درمان بیماری به پزشکی متخصص مراجعه می‌شود. جهت انتخاب وکیل متخصص هم باید دقت لازم را داشته باشیم.

به این معنی که انتخاب بهترین وکیل در تهران در این شرایط بسیار حیاتی است. شما می‌توانید از مشاورانی کمک بگیرید که دیگران به شما معرفی نموده و مورد اعتماد باشند.

 

مشاوره حقوقی تهران

 

مشاوره حقوقی شرق تهران

یکی از مناطق تهران که تراکم جمعیتی زیادی برخوردار است و روزانه افراد زیادی در این منطقه رفت‌وآمد دارند، شرق تهران است. امکان دارد افراد به دلایل گوناگون اعم از شغلی و غیره سروکارشان با این منطقه باشد.

منطقه شرق تهران به دلیل وجود مراکز تجاری  و اداری تبدیل به منطقه پر رفت وآمد شده است. در میان این آمار بالای جمعیت قطعاً در داشتن پرونده‌های حقوقی و کیفری در محاکم، وجود یک دفتر وکالت یا موسسه حقوقی معتبر و باتجربه برای ارائه مشاوره حقوقی آنلاین در شرق تهران امری ضروری است.

این مجموعه حقوقی، در شرق تهران می‌تواند کمک زیادی به افرادی که در منطقه شرق مشغول به فعالیت هستند بنماید. چنانچه در این منطقه مشکل یا مسئله حقوقی، رخ دهد افراد به راحتی به وکیل یا مشاور حقوقی دسترسی دارند و ازتجربه و علم حقوقی ایشان استفاده مینمایند. 

 

مشاوره حقوقی کیفری تهران

مشاوره حقوقی در پرونده های کیفری هنگامی طرح می گردد که موضوع یک اتهام و جرم مطرح باشد. بر اساس ماده 2 قانون مجازات اسلامی جرم اعم از فعل یا ترک فعلی است که در قانون جاری کشور برای آن مجازات مشخص شده باشد. جرایم از جهات مختلف به انواع گوناگونی تقسیم بندی می شود که در ذیل این مطلب به آنها اشاره می شود.

بعضی از آنها مانند: قتل، ضرب و جرح و توهین ازجمله جرایم علیه اشخاص محسوب می شود.

 برخی از آنها مانند: سرقت، جعل و خیانت در امانت از جمله جرایم علیه اموال هستند.

دیگر جرایم مانند: محاربه و قیام مسلحانه وجود دارند که آنها را جرایم علیه امنیت و آسایش عمومی گویند.

دعاوی کیفری باید در دادسرا یا دادگاه های کیفری یک یا دو رسیدگی شود و اصولاً رعایت تشریفات دادرسی مدنی در مورد آنها لازم نیست.

 

مشاوره حقوقی دانشگاه تهران

یکی از موضوعات مهم در مشاوره حقوقی دانشگاه تهران این است که بدانیم مشاور حقوقی یا وکیل که در دانشگاه تهران مشاوره می دهند. تا چه اندازه در کار خود تجربه و دانش دارد. باید توجه داشت که یک مشاور حقوقی و یا وکیل در حقیقت تا چه اندازه تخصص و دانش حقوقی دارد.

اهمیت علم و تجربه در موضوعات حقوقی حتی از موضوعات پزشکی هم مهم‌تر است. زیرا همان‌ گونه که نباید در یک بیماری، سلامتی خود را به دست هر پزشکی‌ سپرد، سپردن یک پرونده خانوادگی، تجاری، حقوقی یا کیفری نیز به وکیل یا مشاور که علم و دانش لازم را نداشته باشد می‌تواند عواقب سنگینی داشته باشد.

از همین جهت قبل از هر اقدام قانونی باید درباره مشاور حقوقی در دانشگاه تهران یا هر جای دیگر تحقیق نمود تا درآیند دچار مشکل قضایی نشویم.

 

مشاوره حقوقی تهران

 

مشاوره حقوقی خانواده تهران

اصولا پرونده های خانواده تهران مانند دعاوی، ازدواج و طلاق در ابتدا ممکن است به شوراهای حل اختلاف جهت صلح و سازش فرستاده شود. در صورت عدم نتیجه به دادگاه خانواده یک یا دو ارسال می گردد.

دادگاه خانواده با حضور دادرس و مشاور رسمیت پیدا می نماید. مشاوره حقوقی آنلاین در مورد پرونده های خانوادگی از اهمیت ویژه ای برخوردار است، زیرا دعاوی خانوادگی به موضوعات حقوقی محدود نمیشود و موضوعات روانشناختی، روانشناسی، فرهنگی و غیره را شامل می شود.

موضوعات حقوقی خانوادگی جاری ایران بر گرفته از حقوق اسلامی است. از همین جهت نیز موضوعات فقهی بسیاری از جمله: مهریه، نفقه، عده، نحله و سایر مسائل را در بر می گیرد.

 



ما در مجموعه حقوقی دادگستر، این امکان را در اختیار عزیزان منطقه شرق تهران قرار داده‌ایم که هر ساعت از شبانه‌روز در تمامی زمینه‌های کیفری و حقوقی نیازمند مشورت با وکیل دادگستری باشید در خدمت باشیم.

 

برای برقراری ارتباط با وکیل تهران یا مشاوره حقوقی تهران به‌ صورت 24 ساعته، هر ساعت از شبانه‌روز با تلفن ثابت سراسر کشور بدون صفر یا پیش‌شماره با شماره: 9099071369 تماس برقرار نماید.

 

4 دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

از تلفن ثابت 9099071369