مشاوره حقوقی قرارداد

قرارداد نویسی به یک حوزه تخصصی تبدیل شده و اهمیت بند‌های قراردادی در بین شرکت‌ها و اشخاص حقیقی، ضروری می‌باشد. از همین جهت بهتر است قرارداد نویسی توسط مشاور حقوقی یا وکیل متخصص قرارداد‌ها نگارش شود.

در دنیای پیچیده امروز یک سهل انگاری کوچک در نگارش هر نوع قراردادی ممکن است متضمن ضرر و زیان‌های جبران ناپذیری گردد. لذا استفاده از خدمات مشاوره قرارداد‌ها و یا وکیل متخصص به حیطه قرارداد نویسی برای نگارش یک قرارداد درست و به دور از هر نوع ضرر و زیان مالی اهمیت زیادی دارد.

 

حتمن بخوانید: مشاوره حقوقی رایگان 

 

مشاوره حقوقی قرارداد

 

مشاوره حقوقی تنظیم قرارداد

یکی از مهم‌ترین و حساس‌ترین اقدامات اداری تنظیم انواع قرارداد است. به این دلیل که گاهی یک کلمه یا جمله و یا حتی یک حرف در متن قرارداد می‌تواند حقوق و تکالیف ایجاد نماید. یا میزان تعهدات طرفین قرارداد را کاهش یا افزایش دهد.

بنابراین چنانچه قصد تنظیم هر نوع قرارداد را دارید برای جلوگیری از شکست یا ضرر مالی و رسیدن به تمامی اهداف خود در انعقاد قرارداد. حتماً با یک مشاور یا وکیل متخصص در زمینه قراردادها مشورت نماید.

 

مشاوره حقوقی امور قراردادها

شرایط قراردادها اصولاً باید به طور کاملاً دقیق و روشن تنظیم شوند. زیرا شرایط قسمت مهمی از قراردادها را تشکیل می‌دهد. همچنین می‌توان با بخشی از قسمت‌ها پیش‌بینی شده تضمین‌های کافی برای اجرای قرارداد و حقوق طرفین جهت فسخ قرارداد را پیش‌بینی نمود.

برای مثال: در صورت ارائه چک تضمینی به طرف مقابل قرارداد، به سادگی روی پرداخت را خط نزنیم و در قرارداد و روی خود چک مشخص نمایم که چک قابل معامله با شخص دیگری نیست.

 

مشاوره حقوقی قرارداد پیمانکاری

اصولاً برای آن که بین ارکان یک پروژه، یعنی پیمانکار، کارفرما و مهندس مشاور رابطه صحیح و خوبی تعریف کنیم، به یک دانش همه جانبه از قوانین و مقررات مختلف نیازمند هستیم.

طبیعتاً شرایط عمومی پیمان، از اهمیت زیادی برخوردار است. به این جهت که تسلط جامع بر تمامی نکات آن و حضور مشاور یا وکیل پیمانکاری سبب می‌شود که ما بتوانیم بسیاری از مشکلات و مسائل به وجود آمده بین دست اندرکاران پروژه عمرانی را حل نمایم.

یکی از دلایل عدم توجه مهندسان شاغل در این زمینه، حجم زیاد شرایط عمومی پیمان و ارجاعات زیاد و مواد مختلف به یکدیگر است.

 

مشاوره حقوقی قرارداد

 

مشاوره حقوقی قرارداد مشارکت در ساخت

نگارش قرارداد مشارکت در ساخت از اهمیت زیادی برخوردار است. برای نگارش یا تنظیم این نوع قراردادها می‌توانیم به مشاورین املاک مراجعه نمایم تا برای ما قرارداد تنظیم شود. البته باید توجه داشت مسئولیت هرگونه ایرادی در متن قرارداد به عهده خودمان می‌باشد.

بهترین شکل نگارش یک قرارداد مشارکت خوب کمک گرفتن از یک مشاور یا وکیل متخصص در این زمینه است. از طرفی وکیل یا مشاور مسئولیت هرنوع ایرادی در قرارداد را به طور کامل بر عهده می‌گیرند.

این موضوع نشان می‌دهد که افراد متخصص و باتجربه در زمینه تنظیم قرارداد مشارکت در ساخت اطمینان کامل دارند.

 

مشاوره حقوقی قراردادهای بین ‌المللی

یک قرارداد هنگامی واجد وصف بین‌المللی می‌گردد که دارای یک عنصر بین‌المللی باشد. برای مثال: محل اجرای قرارداد، قانون حاکم بر قرارداد و مرجع صالح برای رسیدگی به اختلافات قراردادی قانون کشور خارجی باشد.

تنظیم و نگارش درست قرارداد‌های بین‌المللی مستلزم داشتن تخصص و دانش کافی در این زمینه است. و اصولاً تعداد کمی از وکلا مهارت تنظیم قراردادهای بین‌المللی را دارا هستند.

از مسائل مهم در قراردادهای بین‌المللی زبان قراردادی است. در این صورت چنانچه قرارداد به زبان‌های مختلف تنظیم شود باید معین گردد، در صورت اختلاف کدام زبان مرجع است. از جایی که اصولاً این قرارداد‌ها به زبان انگلیسی نگارش می‌شود باید وکیل تسلط کامل به زبان تخصصی حقوقی داشته باشد تا بتواند متن قرارداد را به شکل صحیح تنظیم نماید.

 

مشاوره قراردادها

مشاوره قراردادی می‌تواند به روش‌های مختلف صورت بگیرد که هر یک امتیازات خاص خودش را دارد. با توجه به شرایط هر شخص، یک نوع از این مشاوره‌ها می‌توانند مناسب باشند که در ادامه به آن اشاره می‌شود:

 

مشاوره قراردادی به صورت تلفنی

این روش از مشاوره برای هنگامی در نظر گرفته‌شده که عجله دارید و قصد دارید سریعاً اطلاعات ضروری راجع به حل موضوع‌ کسب نماید می‌تواند بسیار مناسب باشد.

 

مشاوره قراردادی حضوری

چنانچه قرارداد موجود مهم و پیچیده‌ باشد نیاز است مشاوره به صورت حضوری باشد. به این دلیل که با تمرکز و تسلط بیشتری مشاوره دریافت می‌کنید و در لحظه می‌توانید شرایط مربوط به قرارداد خود را بپرسید و ابهامات را برطرف نماید.

 

در مجموع بهتر است با توجه به شرایط  خاص خود، راحت‌ترین و تاثیرگذارترین روش مشاوره را انتخاب نماید. تا به مفیدترین نتیجه برسید و بتوانید در روند قرارداد خود بکار بگیرید.

 

مشاوره حقوقی قراردادها

 

وکیل قراردادی

به دلیل پیچیده بودن موضوع قراردادها بهتر است در انتخاب وکیل یا مشاور در این زمینه خاص دقت لازم را داشته باشیم. و از وکیل تخصصی استفاده نمایم.

وکیل قراردادی، وکیلی است که با تسلط کامل به قوانین و مقررات حقوقی و ملاحظاتی که برای قرارداد وجود دارد، حق و حقوق طرفین را محفوظ  بدارد. اصولاً وکیل قراردادها در حل موضوعات مربوطه تسلط دارد و این‌گونه امور را پیش می‌برد.

 

مشاوره حقوقی رایگان قرارداد

چنانچه درزمینهٔ قرارداد، مشکل یا مسئله برای شما به وجود آید. توصیه ما این است که حتماً با یک وکیل متخصص قرارداد یا مشاور حقوقی قرارداد مشورت نماید.

شما مخاطبین عزیز می‌توانید از طریق راه‌های ارتباطی که در سایت مجموعه ما طراحی ‌شده با مشاوران حقوقی در زمینه قراردادی به صورت آنلاین ارتباط سریع برقرار نمایید و سؤالات خود را بپرسید.

توصیه می‌شود در نگارش قراردادها پیش از هر اقدامی از مشاور حقوقی یا وکیل استفاده نماید. تا با آگاهی و علم بیشتری مسائل خود را پیش ببرید و بتوانید بهتر به نتیجه برسید.

برای مشاوره حقوقی رایگان قراردادها سؤالات خود را در قسمت دیدگاه مطرح نمایید. تا وکیل یا مشاور متخصص در امور قراردادها پاسخ گوی سؤالات شما به صورت رایگان در اسرع وقت باشد.  

 



ما در مجموعه حقوقی دادگستر، این امکان را در اختیار شما مخاطبین گرامی قرار داده که هر ساعت از شبانه‌روز در تمامی زمینه‌های قراردادی نیازمند مشورت با وکیل باشید آماده خدمت‌رسانی باشیم.

 

برای برقراری ارتباط با وکیل پایه‌یک یا مشاور حقوقی قراردادها به صورت ۲۴ ساعته در هر ساعت از شبانه‌روز با تلفن ثابت سراسر کشور بدون صفر یا پیش‌شماره با شماره: 9099071369 تماس برقرار نماید.  

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

از تلفن ثابت 9099071369