صدور دستور موقت مبنی بر ورود
سلام و با عرض خسته نباشید
درخواست صدور دستور موقت مبنی بر ورود افراد
اینجانب شاکی پرونده در شعبه ۳ حقوقی هستم در این پرونده از سازنده در قرارداد مشارکت در ساخت به دلیل عدم ایفای تعهد شکایت کردم الان حدود ۸ ماه از زمان ثبت پرونده گذشته و تا حالا ۳ جلسه رسیدگی برگزار شده اما خوانده حضور نیافته و تا حدود یک ماه پیش که سازنده به دلیل تخلفات جدی در قراردادهای مشابه در زندان است.
متاسفانه قاضی شعبه از صدور رأی تفره میرود علارغم اینکه بنده تا الان ۳ بار به رئیس دادگاه عمومی حقوقی نامه زدم و به دلیل فورس ماژور بودن پرونده درخواست تسریع کردم. علارغم ارسال نامه ها به شعبه ایشان اصلا توجه ایی نمیکند. و در ادامه حدود ۲ ماه پیش شخصی پیدا شد و مدعی که یک واحد را از سازنده خریده و بدون مجوز یا اجازه و یا سندی وارد ساختمان شده و مشغول ساخت شده.
من از ایشان شکایت نمودم و در بازپرسی برگه ایی آورد که نشان میداد سازنده بهش فروخته در حدود ۲ سال پیش و من به ایشان گفتم با توجه به قرارداد من و سازنده ایشان تا اتمام عملیات حق فروش واحد و تفیظ مسئولیت نداشته. اما ایشان کاملا غیر منطقی میباشند.
علارغم شکایت من ایشان در حال ساخت غیر اصولی است. و من هم بدلیل اینکه اگر بخواهم جلویش را بگیرم احتمال آسیب رسیدن بهش میرسه و بعدا میتواند متهم کند با او درگیر نشدم. از شعبه ۳ درخواست دستور موقت کروم که جلوی شخص رو بگیرم علارغم تمام مدارک مستند و ص ورتجلسه پلیس ایشان صدور دستور موقت را به حدود ۴۰ روز دیگه انداخته حال با این شرایط من چکار کنم.
سلام وقت بخیر
شما میتونید با ریاست مجتمع قضایی صحبت، مدارک و ادله خود را ارائه نمایید جهت رسیدگی سریع تر به دستور موقت.
برای اطلاات بیشتر با وکیل ملک مشورت شود.
