مشاوره از طریق درگاه پرداخت :

در این خدمت اگر شما دسترسی به تلفن ثابت ندارید و تمایل دارید با مشاورین و وکلای خبره تهران تماس حاصل فرمایید می توانید وارد درگاه پرداخت شوید. برای هماهنگی و پرداخت با شماره 09057982015 هماهنگ کنید. 
برای وارد شدن به درگاه پرداخت اینجا کلیک کنید.

 

وکیل تلفنی

وکیل تسخیری

14 دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید

  • سلام من 27سال کارمند شرکت آب وفاضلاب روستایی بودم که دولتی حساب میشده وباادغام صورتگرفته توسط دولت به آب وفاضلاب استان تغییروضعیت دادیم که خصوصی واحکام کارگری میخورد حال آنکه بنده 23سال نامه از اداره کار جهت اشتغال در کارهای سخت وزیان آور دارم که با مراجعه به تامین اجتماعی میفرمایند شما آن زمان حکم کارمندی داشتی و3درصد بیمه بیکاری پرداخت نشده حال بنده با28 سال سابقه کاری که 23 سال آن زیان آور محاسبه گردیده نتیجه ای نگرفتم لطفا راهنمایی فرمایید

    پاسخ
    • سلام وقت بخیر
      اگر اداره طرف مقابل شما دولتی باشد شما میتوانید از طریق دیوان عدالت اداری هم اقدام کنید
      مشاوره حقوقی تلفنی

      پاسخ
  • با سلام و خسته نباشید خدمت شما من دیروز رفتم بنگاه برای رهن و اجاره یه واحد مسکونی که پول پیش ۷۰ میلیون بود �اره‌اش ۵ میلیون اجاره‌اش ۵ میلیون بعد ایشون از من مبلغ ۳ میلیون کمیسیون گرفتند �ی‌کنم ایشون یه تومن بیشتر گرفتن می‌خواستم ببینم آیا درسته یا نه

    پاسخ
    • سلام وقت بخیر
      مشاوران املاک باید برای قرارداد اجاره ۲۵ درصد از مبلغ اجاره بهای ماهیانه را تحت عنوان حق کمیسیون بگیرند.
      شما باید 70 میلیون را تبدیل به اجاره نماید و با 5 میلیون جمع کنید که در مورد شما حدود 7 میلیون میشود که 25 درصد و مالیات حدود 2 میلیون می شود سهم شما.
      بله یک میلیون اضافه گرفته شده است.

      برای اطلاعات بیشتر با وکیل پایه یک دادگستری مشورت کنید.

      پاسخ
  • سلام خدا قوت
    ممنون بابت پاسخ گوی شما به سوالات

    پاسخ
  • با سلام و عرض ادب

    من ۳ سال پیش از یکی از دوستانم مقدار 0/165 بیت کوین که در اون زمان مبلغ ریالی آن ۲۰۰ میلیون تومان بود قرض گرفتم و قرار بود ۳ ماهه پس بدم
    ولی به دلایل گوناگون تا امروز موفق به پرداخت آن مقدار بیت کوین نشده ام و چند روز پیش برام اظهارنامه ارسال کرده که ظرف یک هفته یا همان مقدار بیت کوین را پس بدم یا معادل ریالی آن که حدود ۱میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان است را

    حال اینکه نه ملکی دارم نه خودرویی به نام خودم نه حساب بانکی با آن مقدار پول

    چند روز دیگه هم مهلت اظهارنامه تموم میشه و نمیدونم باید چیکار کنم

    لطفا راهنمایی کنید چطوری میتونم ی مهلت چند ماهه برای پرداخت این بدهی که الان حدود ۶ برابر ازرش ۳ سال پیش است بگیرم؟
    الان کارمند یک شرکت خصوصی هستم که حداکثر حقوقم زیر ۱۵ میلیون است و شب ها دارم با خودروی همسرم که در طرح فرزندآوری بهش دادن ۲ سال پیش در تپسی کار میکنم

    هیچ چیزی جز ۲ خط تلفن به نام خودم نیست و مستاجر هستم

    پاسخ
    • سلام وقت بخیر
      اظهارنامه ابلاغ قانونی محسوب میشود و اجبار و توقیف ندارد.
      چنانچه دادخواست مطالبه ثبت شد و شما محکوم به پرداخت مبلغ شدید اعسار بدید و بدهی برای شما اقساط می گردد.

      پاسخ
  • سلام وقت بخیر
    دیشب یه اقایی مزاحم من شدن و بهم فحش دادن دنبالم افتادن با ماشین ، بعدش سعی کردن با مشت اینه بغل ماشین منو بشکونن و نتونستن پیچیدن جلوم پیاده شدن با پا اینه رو شکوندن و بعدش سعی کردن در ماشینمو باز کنن که خداروشکر قفل بود
    من از ترس سریع صحنرو ترک کردم
    ولی الان خیلی حالم بده خیلی زیاد
    رفتم کلانتری شکایتم هنو ثبت نشده ، فقط یادداشت کردنو گفتن فردا بیا چون سیستم قطعه و نمیشه پلاکو پیدا کرد
    من از اون اتفاق هرچی سعی کردم باز پشت فرمون بشینم واسه رفتن به کلانتری یا خونه مادرم اینا نتونسم !!! میخواسم بدونم میتونم به پزشکی قانونی مراجعه کنم ؟

    پاسخ
    • سلام وقت بخیر
      برای مراجعه به پزشکی قانونی و معاینه حتمن باید از کلانتری کد یا نامه برای معاینه پزشکی قانونی دریافت نمایید.
      بعد از دریافت کد از کلانتری به پزشکی قانونی مراجعه و نامه دریافت نمایید.
      بعد از گرفتن فیلم صحنه با همکاری کلانتری در دفتر خدمات قضایی ثبت شکایت نمایید.

      برای ازلاعات بیشتر با وکیل تهران مشورت شود.

      پاسخ
  • blank
    مهران آراسته
    سپتامبر 8, 2025 3:27 ب.ظ

    سلام
    موجر پس از گذشت ۱۲ روز از اتمام قرارداد خانه و با توجه به اینکه ۲ماه قبل از سررسید اتمام قرارداد خانه به ایشان اطلاع داده بودم که از آن خانه بلند خواهم شد، هنوز پول پیش خانه را که مبلغ ۵۰۰میلیون تومان می‌باشد را نداده و به این بهانه تا کسی خانه را اجاره نکند من پول ندارم که به شما بدهم تا کنون پول پیش را پرداخت نکرده است.
    چون من نیز بعلت تغییر محل کار خانه را در زمان مقرر تخلیه کرده‌ام و ایشان جدیدا این بهانه را دارد که شما کلید را به یکی از املاک محل بدهید تا من بتوانم راحت‌تر بازدید دهم در صورتیکه من با اینکه در یک شهر دیگر ساکن شده‌ام هم موقع ایشان مشتری پیدا کردن من به آنجا رفته ام و خانه را به مشتری نشان داده ام.
    بنظر شما من چه باید بکنم؟

    پاسخ
    • سلام وقت بخیر
      دفتر خدمات قضایی مراجعه و درخواست تامین دلیل نمایید.
      کارشناس از منزل تخلیه شده بازدید و کلید را تحویل شورا می دهید.
      از زمان تحویل کلید به شورا خسارات قراردادی به شما تعلق خواهد گرفت.

      پاسخ
  • blank
    محمدرضا پوردااش سنگده
    نوامبر 25, 2025 2:05 ب.ظ

    به نام خدا
    با سلام و احترام،
    بر اساس ماده 1 بند 14 این آیین نامه درمنطقه عملیاتی نامنظم با عناصر ضد انقلاب و گروهگ های مسلح و اشرار در مناطق مرزی شمالغرب کشور درگیری مسلحانه داشتیم و برای کنترل و مقابله با عوامل ناامنی و برقراری امنیت در آن مناطق مامور به امور محوله و وظایف قانونی خود را به نحو احسن انجام دادیم و با توجه به ماده و بند فوق از مزایای ایثارگری بهره مند می شوم. تا کنون امور ایثارگران ارتش ایران به من کارت ایثار گری نداده. چند بار هم به امور ایثارگران ارتش مراجعه. متاسفانه جواب نداند، الان باید چکار کم تا به حق قانونی خود برسم؟ با تشکر

    پاسخ
    • سلام وقت بخیر
      مدارک عملیاتی و تأییدیه فرماندهی را تکمیل کنید.
      پرونده را به کمیسیون ایثارگران ارتش ارجاع دهید.
      در صورت رد، اعتراض کنید و در نهایت میتوانید در دیوان عدالت اداری شکایت نمایید.

      پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

از تلفن ثابت 9099071369