مشاوره حقوقی خانواده 

 

شاید برای شما هم این سوال پیش آمده باشد که مشاوره حقوقی خانواده چه کسی است، چه ویژگی دارد و غیره؟ در پاسخ به این سوال باید گفت مشاوره حقوقی خانواده شخصی است که: شناخت و اطلاعات کامل و جامع نسبت به قوانین، قواعد و مقررات، رویه های حاکم بر روابط خانواده از قانون مدنی و قانون حمایت خانواده را داشته باشد.

مشاور حقوقی خانواده این تجربه و دانش را از طریق مطالعه، پژوهش و کسب تجربه در پرونده های خانواده و تسلط کافی بر رویه های عملی دادگاههای خانواده کسب می کند.

 

مشاوره حقوقی خانواده

 

بهترین مشاور حقوقی خانواده کیست؟

می توان گفت وکیل خانواده که به طور مدام و حرفه ای در پرونده های مربوط به خانواده مانند: طلاق، الزام به تمکین، نفقه، مهریه، حضانت، اجرت المثل ایام زوجیت و … وکالت می کند را می توان از جمله مهمترین و بهترین مشاوره حقوقی خانواده نام برد.

در این نوشتار سعی می شود به خدمات مهم و ارزشمند مشاوره حقوقی خانواده چه به صورت تلفنی یا حضوری و اهمیت آگاه شدن از این خدمات پرداخته ‌شود.

 

بهتر است در ابتدای به نکته مهمی اشاره کنیم که: موضوع اصلی مبحث این نوشته، مشاوره حقوقی خانواده است. نه مشاوره روانشناسی خانواده.

 

مشاوره حقوقی خانواده تلفنی

از مهم‌ ترین و کوچک‌ ترین اجتماعات در هر جامعه‌ای  خانواده است. به همین خاطر توجه به کیفیت روابط بین افراد خانواده و حل و فصل مسائل، چالش‌های بین فردی در خانواده بسیار مورد اهمیت است.

به همین دلیل بهره مندی از خدمات مشاوره حقوقی خانواده به صورت تلفنی می تواند به حل درست و اصولی این گونه مسائل و چالش‌ها کمک فراوانی داشته باشد.

امروزه اختلاف نظر در بین افراد یک خانواده موضوع رایجی هست. در بعضی مواقع این اختلاف سلیقه ها به اختلافات شدید بین افراد خانواده منجر می شود.

در این موارد دانش و آگاهی افراد خانواده نسبت به حق و حقوقشان و دریافت راهکار احقاق حق، می‌تواند کمک کننده باشد.

 

مشاوره حقوقی خانواده چیست؟

بیشتر مشکلات و اختلاف سلیقه ها که بین افراد خانواده به وجود می آید را می شود با مشورت و گفتگو میان افراد خانواده و همچنین با میانجیگری اشخاص باتجربه و آگاه حل و فصل نمود.

متاسفانه گاهی نیز مشکلات و اختلافات به وجود میاید که به راحتی و با راهکارهای میانجیگری و امثال آن قابل حل نیست.

در اینجاست که باید از علم، تخصص و تجربه یک مشاور خانواده استفاده نمود.

 

مشاوره حقوقی خانواده

 

دلیل اهمیت مشاوره حقوقی خانواده

همان طور  که در مطالب بالا اشاره شد، خانواده مرجع اتفاقات وحقوق گسترده ای است، به این معنا که هر یک از زوجین و فرزندان در خانواده، دارای حق و حقوق مشخصی هستند. که گاها ممکن است نسبت به آن دانش کاملی نداشته باشند، و با تصمیم گیری های درست یا غلط در امور خانوادگی، دچار اشتباه شوند.

مثالی رایج در این مورد:

چنانچه زنی در مورد مهریه که حق طبیعی وی می باشد، درخواست داشته باشد. به دلیل نبود آگاهی شاید این گونه به نظر آید که این درخواست به دعوای طلاق منجر شود.

در حالی که مهریه با جاری شدن عقد به ذمه مرد می آید و حق زن است. و در دورانی که زن ومرد با هم زندگی مشترک دارند زوجه می‌تواند مهریه خود را از شوهرش مطالبه نماید.

مشاوره حقوقی خانواده می تواند به آسانی و روشنی تمام و با استناد به قوانین جاری کشور، این موضوعات را برای زوجین مشخص کند. و از ایجاد اختلافات در خانواده  جلوگیری کند.

 

مشاوره حقوقی خانواده انواع مختلفی دارد که در این قسمت به آنان اشاره می شود.

 

این موارد عبارتند از:

  • ازدواج: گرفتن اجازه ازدواج دختر، ازدواج مجدد زوج و اثبات رابطه زوجی
  • فسخ نکاح و موارد فسخ نکاح، تدلیس
  • طلاق، طلاق توافقی، طلاق از طرف مرد، طلاق از طرف زن و عسر و حرج
  • نفقه زوجه، نفقه فرزند، ترک انفاق، الزام به تمکین، تهیه مسکن، استرداد جهیزیه
  • مهریه، مهرالمثل، ممنوع الخروج کردن زوج، تأمین خواسته، توقیف اموال، اعسار
  • حضانت فرزند، حکم رشد، شروط ضمن عقد، شرط نصف دارایی

 

اهمیت آگاهی از قوانین خانواده

اغلب کشورهای قانونمند جهت صیانت از کانون خانواده، مشاوره حقوقی خانواده با وکلای خانواده از اهمیت زیادی برخوردار است.

در کشور ایران و همچنین در بعضی کشورهای مشابه، زن و مرد پس از به وجود آمدن مشکلات و مسائل خانوادگی و تشکیل پرونده در دادگاه خانواده احساس نیاز به مشاوره حقوقی خانواده یا مشاوره حقوقی آنلاین را می کنند.

 این موارد به دلیل فوت وقت و همچنین عمق و وسعت اختلاف، مشاوره حقوقی انجام گرفته چندان نتیجه بخش نخواهد بود.

بنابراین پیشنهاد می شود:

افراد در ابتدای نیاز به مشاور حقوقی خانواده در زمینه های مختلف از مشاوره حقوقی آنلاین استفاده نموده، تا در صورت مواجهه با مسائل و مشکلات بهترین تصمیم را بگیرند.

روشن است در صورت بقاء مشکلات و نیاز به حضور در محکمه بهترین روش را جهت راهگشایی دریافت کنند.

 

تکالیف اعضای خانواده

هر یک از اعضای خانواده حق و حقوق و تکالیفی دارد، از فرزندان گرفته تا زوجین،  موظف به انجام وظایف خود هستند، در مقابل حقوقی هم دارند که سایر اعضای خانواده باید این حقوق را رعایت کنند.  

نکته مهم: در مورد حق و حقوق زوجین این است که طرفین هنگام ازدواج می‌توانند هر شرطی که مخالفتی با مقتضای عقد نکاح نداشته باشد، در عقدنامه قید کنند.

 

تکالیف و حقوق زوجین نسبت به هم شامل این موارد است:

رابطه زناشویی، و حس معاشرت نسبت به یکدیگر

 تربیت فرزندان، سعی و تلاش متقابل برای فراهم نمودن فضای امن و مناسب برای رشد و شکوفایی فرزندان

 

ریاست خانواده برعهده چه کسی است؟

زوج مدیریت خانواده را به عهده دارد، و در مقابل وظیفه دارد نفقه همسر و فرزندانش را پرداخت کند، نفقه شامل: مسکن، خوراک، پوشاک و کلیه هزینه های زندگی است.

 

وظایف زوجه در زندگی مشترک:

زوجه باید در مسکنی که زوج مشخص نموده زندگی کند، مگر اینکه حق مسکن داشته باشد.

زوجه می تواند در اموال یا دارایی خود هرتصرفی داشته باشد و زوج حق دخالت ندارد.

همچنین زوج می‌تواند زوجه را از انجام کاری که به مصالح خانوادگی یا حیثیت زن آسیب می رساند منع کند.

 

مشاوره حقوقی خانواده
مشاوره حقوقی خانواده

مشاور تلفنی حقوقی خانواده

در قسمت های قبلی توضیح داده شد که مشاور حقوقی خانواده تلفنی چیست. و در خصوص تکالیف اعضای خانواده و دیگر موارد خانوادگی، حال با توجه به هر مورد، خود افراد، تصمیم گیری می کنند. که در مورد مشکلات خانوادگی خود، از خدمات وکیل و مشاوره حقوقی به صورت تلفنی استفاده کنند. یا به جای آن ، از مشاوران حقوقی حضوری، کمک بگیرند. در هر دو مورد مجموعه ما در خدمت است.

همچنین، مجموعه حقوقی دادگستر این امکان را نیز فراهم نموده است تا همه افراد، بتوانند سوالات حقوقی خود را در زمینه های مختلف، ذیل مقاله موجود در قسمت نظرات درج نموده تا در کوتاه ترین زمان ممکن، توسط وکلای پایه یک مجموعه، به صورت رایگان پاسخ داده شود.

 

مشاوره حقوقی قبل از ازدواج

دوران قبل از ازدواج یا دوران نامزدی قبل از عقد رسمی که در قانون و عرف جامعه ممکن است تعریف متفاوتی داشته باشد، از زمان آشنای تا زمان انعقاد عقد نکاح را شامل می‌گردد.

 در این دوران حق و حقوق و تکالیفی برای هر دو طرف وجود دارد که انجام یا عدم انجام آن ها می تواند آثار متفاوتی بر رابطه دو طرف داشت باشد.  

برای آگاهی از این حق و حقوق بهتر است از یک مشاوره حقوقی خانواده کمک بگیرید. با این روش از اختلافات احتمالی آینده تا حدودی جلوگیری می گردد.

 

مشاوره حقوق خانواده بعد از ازدواج

 هنگام انعقاد عقد نکاح زوجین می توانند با توافق یکدیگر تعهداتی را در سند ازدواج وارد کنند. و با قید این شروط در سند رسمی نکاحیه و با امضای آن به آنها رسمیت دهند.

در حقیقت با این روش شروط مذکور قابلیت لازم الاجرایی داد و اعتبار آن تضمین می گردد.  

برای مثال ضمن عقد نکاح زوج می تواند این حق و حقوق را برای خود شرط کند. حق خروج از کشور، حق اشتغال٫ حق انتخاب مسکن و حق طلاق

شروط ذکر شده زمانی اعتبار دارند که با قوانین امری کشور مطابقت داشته باشند، در غیر این صورت اعتباری ندارند. تشخیص امری بودن و همچنین شناسایی دیگر حقوق با کمک گرفتن از یک مشاوره حقوقی خانواده امکان پذیر است.

 

قوانین خانواده

 اصلی ترین منبع قانونی در زمینه خانواده در کشور ایران، قانون حمایت خانواده مصوبه 1391 است.

در کنار آن بخشهایی از قانون مدنی در مورد قوانین خانوادگی بوده که مورد استناد قرار گرفته است.

در صورت نبودن قانون در زمینه خانواده

چنانچه قانون گذار در مورد حق و حقوق زوجین قانون مشخصی نداشته باشد تکلیف چیست؟  

مراجعه به شرع و متون فقهی در این موارد ضروریمی باشد.

برای مثال در مورد اسقاط حق رجوع به مابذل در خصوص مهریه، به این معنا که ساقط نمودن حق برگشتن از مهریه بخشیده شده یا بذل شده بعد از طلاق اختلاف نظر وجود دارد.

در این مثال قانون مسکوت است بعضی حقوقدانان با استناد به اصول فقهی عنوان داشته اند که :

زوجه نمی تواند حق بازگشت خود به مهریه که بخشیده است را سلب و ساقط کند.

مثالی دیگر:

در خصوص حضانت فرزند: هر یک از طرفین می توانند پس از صادر شدن و قطعی شدن حکم، تغییر مندجات آن را بخواهند. اگر چه جهت حضانت فرزند توافق نموده باشند.

به این دلیل که صرفاً حق و حقوق زوجین مطرح نیست و حقوق فرزند هم باید مورد بررسی قرار بگیرد. بنابراین با اراده پدر و مادر به تنهایی نمی توان در مورد حضانت حکم قطعی را صادر نمود.

 

ویژگی یک مشاوره حقوقی خانواده خوب

وکلا، مشاورین حقوقی و موسسات حقوقی زیادی هستند که در زمینه مشاوره حقوقی خانواده خدمات ارائه می دهند. اما سوال مهم این است که ویژگی های مهم یک مشاوره حقوقی خانواده خوب چیست؟

در حقیقت آیا هر مشاوره حقوقی خانواده که در جامعه ما ارائه می‌گردد،  مفید است؟ و باید در هنگام ارائه مشاوره حقوقی به چه نکات مهمی توجه داشت؟

مشاور و یا وکیل خانواده باید بتواند همه ابعاد حقوقی پرونده را بررسی کند. فارغ از این که بابت مشاوره هزینه ای پرداخت شود یا خیر

وکیل خانواده یا مشاور حقوقی خوب تلاش می دارد که بهترین و کوتاه ترین راه و روش را به موکل خود نشان دهد. تا این امکان فراهم گردد که مسیر پرونده به شکل صحیح و با کمترین خسارت و زیانی به پیش رود.

مشاوره حقوقی خانواده خوب به گونه‌ای هست که موکل حس نمی کند که ایشان به دنبال مسائل مالی و یا گرفتن حق وکاله و بازارگرمی است.

در جلسه مشاوره، به حواشی پرداخته نمی‌شود و فقط پرونده مورد بررسی قرار می گیرد. صحبت‌هایی از قبیل امکان نفوذ در دادگاه و یا تضمین نتیجه پرونده(که اغلب وعده دروغ می باشد.) به هیج عنوان در یک مشاوره حقوقی خوب جایگاهی ندارد.

در یک مشاوره حقوقی خوب، باید به صورت واقع بینانه احتمال پیروزی در پرونده به موکل اعلام می‌گردد و چنانچه پرونده به جهت قانونی وجاهتی نداشته و به نتیجه نمی رسد. سعی می‌گردد تا موکل از تشکیل پرونده و صرف هزینه و زمان منصرف شود.

 

صلاحیت دادگاه خانواده

در صورت اختلافات بین خانواده ها بر اساس قانون حمایت از خانواده بر عهده دادگاه خانواده می باشد.

اغلب دعواها و اختلافات خانوادگی بر سر موضوعاتی مانند:

عدم تمکین، نفقه، مهریه، استرداد جهیزیه و مواردی از این قبیل است. و اشخاص می توانند با تشکیل پرونده و ثبت آن از طریق دفاتر خدمات قضایی در دادگاه خانواده نسبت به بررسی مسائل خود اقدام قانونی انجام دهند.

حضور یک وکیل خانواده مجرب و مسلط به امور خانوادگی می‌تواند پرونده را در این زمینه پیش ببرد. و افراد را در اهداف حقوقی خود یاری رساند. مشاوره حقوقی خانواده در زمینه‌های گوناگون حقوقی راهنمای خوبی برای خانواده ها هستند.

 

مجموعه حقوقی دادگستر به عنوان یکی از مجموعه های معتبر حقوقی در زمینه های مشاوره های حقوقی خانواده و همچنین دیگر موضوعات حقوقی با کادری مجرب از وکلای پایه یک دادگستری اقدام به ارائه خدمات می کند. از جمله خدمات مجموعه حقوقی دادگستر می توان به مشاوره حقوقی رایگان به صورت آنلاین و تلفنی اشاره نمود.

 



موسسه حقوقی دادگستر این امکان را در اختیار شما عزیزان قرار داده که هر ساعت از شبانه روز در تمامی زمینه های حقوقی نیاز به مشورت با وکیل آنلاین، برای کلیه خدمات حقوقی داشته باشید در خدمت گذاری آماده باشد. 

 

برای برقراری ارتباط با وکیل پایه یک دادگستری یا مشاوره حقوقی تلفنی به صورت 24 ساعته در هر ساعت از شبانه روز از تلفن ثابت سراسر کشور بدون صفر یا پیش شماره با شماره: 9099071369 تماس بگیرید.

                           

46 دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید

  • سلام من ده سال هست که ازدواج کردم یه پسر ۳ ساله هم دارم خانمم چند هفته ای هست رفته خونه باباش بچه را هم با خودش برده من باید چیکارکنم و آیا میتونسته بچه را ببره و من چه حقی دارم لطفا من را راهنمایی کنید

    پاسخ
    • سلام و وقت بخیر
      از نظر قانونی زن باید در اقامتگاه شوهر زندگی کند و اگر بی دلیل اقامتگاه را ترک کند ناشزه محسوب می شود.
      شما میتوانید اظهارنامه الزام به تمکین یا دادخواست الزام به تمکین دفتر خدمات قضایی ثبت و به طرفیت همسرتان ارسال کنید.
      در خصوص فرزند مشترک تا 7 سالگی حضانت با مادر است و شما حق ملاقات با فرزندتان دارید.

      پاسخ
  • مهریه من ۵۰۰ سکه در سال ۸۲ هست چند تا از سکه ها را الان میتونم ا، شوهرم بگیرم؟

    پاسخ
    • سلام و وقت بخیر
      بر اساس قانون حمایت خانواده 110 سکه عندالمطالبه هست و مابقی عندالاستطاعه
      اگر همسر شما دارایی و توانایی پرداخت 500 سکه داشته باشد میتوانید مهریه را به اجرا گذاشته و 500 عدد را بگیرید.
      اگر توانایی پرداخت نداشته باشد ممکن هست همان 110 عدد هم اقساط گردد.

      پاسخ
  • سلام
    من و شوهرم از هم جدا شدیم یه دختر 20 ساله دارم که با من زنگی میکنه سوالم اینه که میتونه از پدرش نفقه بگیره و چه طوری؟
    ممنون میشم جواب بدید

    پاسخ
    • سلام و وقت بخیر
      بله بر اساس قانون دختر تا زمانی که ازدواج نکرده یا به صورت رسمی مشغول به کار نشده هزینه ها و نفقه دختر به عهده پدر هست.
      دختر شما چون به سن رشد رسیده خودش باید دادخواست در دفتر خدمات قضایی ثبت کند.

      پاسخ
  • بسیار عالی
    مطالب کامل و کمک کننده بود

    پاسخ
  • سلام من میخام از شوهرم طلاق بگیرم باید چیکار کنم؟

    پاسخ
    • سلام
      بستکی به نوع طلاق اقدامات متفاوت باید انجام دهید
      اگر نوع طلاق توافقی باشد باید هر دو به ذو وکیل دادگستری وکالت بدهید برای اقدام.
      یا هر دو به دفتر خدمات قضایی مراجعه و طلاق توافقی را به ثبت برسانید.
      اگر نوع طلاق، طلاق از طرف زن باشد باید خودتان به یک وکیل دادگستری وکالت بدهید.
      یا به دفتر خدمات قضایی مراجعه و درخواست طلاق یک طرفه را به ثبت برسانید.
      البته در این نوع طلاق باید دلیل محکمه پسند برای طلاق داشته و در دادگاه به اثبات برسانید.

      پاسخ
  • سلام
    پدر من منزل ترک کرده مادرم نمیخاد طلاق بگیره آیا میتونه مهریه اش را بگیره؟

    پاسخ
    • سلام
      مهریه با طلاق دو موضوع متفاوت است. بله مادرتان میتواند به دفترخانه ای که عقد کرده مراجعه و مهریه خود را به اجرا بگذارد و اموال پدرتان را توقیف کند.
      اگر پدرتان اموالی نداشته باشد در دادگاه مهریه اقساط می شود.

      پاسخ
      • سلام.آیا اگر در عقد قرارداد زمان تعیین نشود قرارداد فسخ است؟

        پاسخ
        • سلام وقت بخیر
          بستگی به نوع قرارداد و شرایط آن داد اگر قرارداد انجام تعهد باشد، باید با ابلاغ قانونی الزام طرف مقابل را خواست.
          در برخی قراردادها اگر زمان مشخص نشود ممکن است قرارداد باطل گردد.

          پاسخ
    • می تواند

      پاسخ
  • سلام
    روش درخواست طلاق توافقی توضیح بدید ممنون میشم

    پاسخ
    • سلام
      در روش درخواست طلاق توافقی، باید زوجین به ذو وکیل دادگستری وکالت بدهید وکلا اقدامات قانونی را در کمترین زمان ممکن انجام می دهند.
      اما اگر تمایلی به گرفتن وکیل ندارند باید هر دو به دفتر خدمات قضایی مراجعه و طلاق توافقی را به ثبت برسانید.
      بعد از مشاوره پرونده به دادگاه خانواده ارسال و بعد از توافق زوجین حکم طلاق صادر می گردد.

      پاسخ
  • دلایل محکمه پسند برای طلاق از طرف زن را میشه بگید
    من میخام دادخواست طلاق بدم میخام برام نتیجه داشته باشه و قاضی حکم طلاق بده

    پاسخ
    • سلام وقت بخیر
      در قباله ازدواج 12 شرط ذکر شده در صورت اثبات یکی از شروط قباله ازدواج در دادگاه امکان طلاق وجود دارد.
      شروط 12 گانه ضمن عقد نکاح به شرطی که مرد آن را امضا نموده باشد: مصادیق شروط ضمن عقد نکاح عبارت هستنداز: ازدواج مجدد مرد بدون اجازه زن. عدم پرداخت نفقه بیشتر از 6 ماه. ترک زندگی مشترک. اعتیاد زوج به مواد مخدر . ابتلای زوج به امراض صعب العلاج. محکومیت شوهر به حکم قطعی به مجازات پنج سال حبس یا بیشتر. جنون مرد. و سوء رفتار و یا سوء معاشرت زوج
      به صورت کلی زن باید عسر و حرج خود را به اثبات برساند یعنی در دادگاه ثابت کند که ادامه زندگی برایش سخت و دشوار است.

      پاسخ
  • مطالب مفید و قابل فهم بود

    پاسخ
  • مطالب حقوقی سخت ثقیل هست امامطالب شما قابل فهم بود

    پاسخ
  • ممنون از مطالب کاربردی شما

    پاسخ
  • چگونگی محاسبه مهریه به نرخ روز را توضیح بدید

    پاسخ
    • سلام وقت بخیر
      چگونگی محاسبه مهریه به نرخ روز به این روش هست که اول باید عدد شاخص سال مطالبه مهریه را تقسیم بر عدد شاخص سال عقد کنید، بعد حاصل این تقسیم ضرب در میزان و مقدار مهریه در سند عقد شود. در نهایت عدد مهریه به نرخ روز مشخص می گردد.

      پاسخ
  • اگر مجازات تبعید برای شخصی اعمال بشه اما به محل تبعید مراجعه نکند چی میشه؟

    پاسخ
    • بر اساس ماده 3 ‌آيين‌نامه اجرايي تبصره ماده 297 قانون آيين دادرسي دادگاه‌هاي عمومي و انقلاب: محكوماني كه بعد از اعلام يا اخطار نيروي انتظامي از رفتن به محل تبعيد
      امتناع کنند. به وسايل ممكن دستگير می شوند و‌ تحت نظر و مراقبت مأموران نيروي انتظامي به محل تبعيد اعزام می شوند.

      پاسخ
  • سلام
    نحله چیست؟

    پاسخ
    • در دعاوی خانواده اصولا نحله این گونه است که: مبلغی از طرف دادگاه با توجه به شرایطی تعیین می شود که مرد باید آن مبلغ را به عنوان نحله به زن بپردازد.
      اصولا زمان طلاق این مبلغ مشخص میشود.

      پاسخ
  • سلام
    خانم بنده منزل را ترک کرده آیا باز هم باید بهش نفقه بدم؟

    پاسخ
    • سلام وقت بخیر
      بر اساس رویه دادگاه تا زمانی که حکم ناشزه بودن خانم شما صادر نشده باشد باید نفقه پرداخت کنید.
      اظهارنامه و دادخواست الزام به تمکین ثبت کنید و مراحل قانونی را طی و حکم ناشزه را بگیرید تا دیگر نفقه پرداخت نکنید.

      پاسخ
  • عالی

    پاسخ
  • سلام خدا قوت سوالی داشتم
    برای استرداد جهیزیه باید چه طوری و از کجا اقدام کنم؟
    ممنونم اگر جواب بدید

    پاسخ
    • سلام وقت بخیر
      دادخواست استرداد جهیزیه همراه با تامین دلیل در دفاتر خدمات قضایی ثبت نمایید.

      پاسخ
  • در خیانت همسر بهتره چه امتیازی ازش گرفته بشه

    پاسخ
    • سلام وقت بخیر
      در موارد خیانت می توانید وکالت در طلاق در دفترخانه اسناد رسمی بگیرید یا حتی می توانید از اموال همسرتان به نام شما سند زده شود.

      پاسخ
  • عالی

    پاسخ
  • خوبه

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

از تلفن ثابت 9099071369